poniedziałek, 23 listopada 2015

z ostatniej chwili...dzisiejsze nowości

Witajcie ponownie,

Miałam już nic nie kupować, miałam nie pokazywać nowości.
Dzisiaj jednak doszło moje zamówienie z ekobieca.pl. Wiem, że w środę mają Dzień Darmowej Dostawy, jednak do 22 listopada była promocja -15% na pędzle, więc było mi bez różnicy kiedy złożę zamówienie.

I stało się, dzisiaj doszło moje skromne zamówienie, a w nim...


Dwa pędzelki Hakuro. Pierwsze w mojej kolekcji. Jak na razie używałam głównie pędzli EcoTools, ale tyle naczytałam się o legendarnym Hakuro, że postanowiłam je wypróbować. H70 już pokochałam.

Baza pod cienie Ingrid to moja pierwsza baza. Poleciła mi ją siostra, więc wybrałam tą, choć zastanawiałam się jeszcze nad bazą Hean.

Pilniczek był gratisem.

I moje upragnione, wymarzone cienie z Makeup Revolution. 
Przeczytałam w internecie chyba wszystkie opinie o palecie Flawless Matte i po prostu musiałam ją kupić.
Kolory są dla mnie idealne. Stonowane, matowe, o neutralnym kolorach. Pierwsze testy przeszły na 5+. 
Bardzo, bardzo się cieszę, że mam tą paletkę i już myślę o kolejnych.

Tak cienie prezentują się zaraz po otwarciu:


Kiedy wypróbuję dokładnie wszystkie cienie możecie spodziewać się i mojej recenzji :)

Tymczasem, dobranoc  :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz